[Javalist] GlassFish furcsaság

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2011. Okt. 19., Sze, 15:15:46 CEST

Szia,

Sajnos nem jött be. Bemásoltam a
/opt/glassfish3/glassfish/domains/domain1/applications/sbjejb
könyvtárba, újraindítottam a GF-et, de sajnos nem változott semmi.

Leteszteltem mind linux, mind win alatti NB-vel, ott minden jól
működött, összenéztem a hibát okozó class-t, a fejlesztői gépen és az
élesen is, de bit szinten is megegyezik mindkét fájl.

thx,
Csaba