[Javalist] URLConnection - ReadTimeout

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2011. Okt. 20., Cs, 15:32:06 CEST

Sziasztok!

Az volna a feladatom, hogy a már megkezdett de elakadt letöltéseket
detektáljam.

Az URLConnection setReadTimeout metódussal próbálkoztam de mintha nem
venné figyelembe a beállított értéket. Alább a próbálkozásom:

URLConnection connection = url.openConnection();
connection.setReadTimeout(1);
long time = System.currentTimeMillis();
while ((count = input.read(data)) != -1) {
  output.write(data, 0, count);
  System.out.println(System.currentTimeMillis() - time);
  time = System.currentTimeMillis();
}

Azt várnám el, hogy ha az input.read metódus 1 ms -nél tovább időzik
akkor dobjon kivételt. Nyilván a readTimeout csak a teszt kedvéért ilyen
alacson.

Mit csinálok rosszul?

Mariák Kálmán
sirkalmi