[Javalist] Félig OFF: SQL-Levlista

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2011. Okt. 27., Cs, 18:01:04 CEST

Hali,

Elnézést kérek mindenkitől a zargatásért, de a tárgybeli témában szeretnék
kérni segítséget.

Immáron másodjára vált hónapokra használhatatlanná az általános célú
SQL-levlista
Először: 2011.02.07-től 2011.08.30-ig
Másodszor 2011.09.08-tól napjainkig.
(se a leveleimet nem kapom vissza, se mástól nem jön levél, az admin-t meg
nem tudni kicsoda-micsoda, számomra elérhetetlen legalábbis)

Kérdéseim a témában:

(1) Aki ide a Java-listára is, meg oda az SQL-levlistára is fel volt
iratkozva, az ezt a kérdést hogy látja?

(2) Tudtok-e működő aktív fórumot (levlista, fórum formában) magyar nyelven
(SQL-témában)? Én a gugliban nem találtam. Az indexen van egy Oracle fórum
azt annyi.

(3) Ha nincs ilyen, akkor ennyire nincs rá igény szerintetek magyar
nyelvterületen? Ennyire tud mindenki mindent? :o) Én például többször
szerettem volna kérdezni, pedig nem ma kezdtem az SQL-ezést.

(4) Tudtok-e angol nyelvterületen aktív fórumot, ami hasonlóan tág
értelmezésű, mint volt az sql-levlista? Bár ha hazajövök, vagyok annyira
fáradt, hogy fórumolni, már csak magyarul szeretnék, de ha minden kötél
szakad tudok alkalmazkodni.

(5) Végül a legpofátlanabb kérdés, hogy látjátok egy leendő sql-levlista
hostolását? Érdemes-e? Felvállalható-e bárkinek? Prog-hu-n érdemes
kérdezősködni?

Amit én fel tudok ajánlani, ha bárki tud használható ötletet, akkor
körbeküldök levelet hasonlóan, mint volt itt az új Java
levlista-szervezésnél, hogy rá tudjunk "migrálni".

Köszönettel bármi infóért:
MM