[Javalist] Félig OFF: SQL-Levlista

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Okt. 27., Cs, 18:12:46 CEST

Hi,

> Immáron másodjára vált hónapokra használhatatlanná az általános célú
> SQL-levlista
> Először: 2011.02.07-től 2011.08.30-ig
> Másodszor 2011.09.08-tól napjainkig.
> (se a leveleimet nem kapom vissza, se mástól nem jön levél, az admin-t meg
> nem tudni kicsoda-micsoda, számomra elérhetetlen legalábbis)

  Történt ilyen a Java lista életében is... :)

> (1) Aki ide a Java-listára is, meg oda az SQL-levlistára is fel volt
> iratkozva, az ezt a kérdést hogy látja?

  Én többnyire csak olvasó voltam az SQL listán, néha írtam is, így nem
feltétlen tudom megítélni, hogy működik-e, de elképzelhető, hogy nem
működik...

> (2) Tudtok-e működő aktív fórumot (levlista, fórum formában) magyar
> nyelven (SQL-témában)? Én a gugliban nem találtam. Az indexen van egy
> Oracle fórum azt annyi.

  Így konkrétan nem tudok.

> (3) Ha nincs ilyen, akkor ennyire nincs rá igény szerintetek magyar
> nyelvterületen? Ennyire tud mindenki mindent? :o) Én például többször
> szerettem volna kérdezni, pedig nem ma kezdtem az SQL-ezést.

  Szerintem jó és hasznos az SQL levlista, nekem legalábbis hasznos volt
olvasni... :)

> (4) Tudtok-e angol nyelvterületen aktív fórumot, ami hasonlóan tág
> értelmezésű, mint volt az sql-levlista? Bár ha hazajövök, vagyok annyira
> fáradt, hogy fórumolni, már csak magyarul szeretnék, de ha minden kötél
> szakad tudok alkalmazkodni.

  Biztos van, de passzolom.

> (5) Végül a legpofátlanabb kérdés, hogy látjátok egy leendő sql-levlista
> hostolását? Érdemes-e? Felvállalható-e bárkinek? Prog-hu-n érdemes
> kérdezősködni?

  Meg tudom oldani a lists.javaforum.hu domain alatt, nem okoz gondot még
egy levlista.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor