[Javalist] webes modulok és deploy

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Okt. 30., V, 10:06:55 CET

Hi,

2011. október 30. 09:52:22 dátummal András Csányi az alábbiakat írta:
> Látod, ennek örülök! Legalább nem a melegvíz jutott nekem! :) A
> lényeg, hogy lehet így csomagolni a dolgokat és érdemes ezzel
> foglalkozni. Milyen portálra gondolsz egyébként?

  Nem konkrét portálra gondolok, hanem JSR-168 kompatibilis portálra, mint
pontosan specifikált Java technológiára. A portálban portletek futnak, egy-egy
portlet teljesen el van szeparálva a többi portlettől, egyenként lehet őket
leállítani, elindítani, telepíteni és konfigurálni -- általában egy EAR-ba
teszik a portlet megjelenítését végző WAR-t és az üzleti logikát végző EJB-t,
de jobban skálázható, ha a portál csak megjelenít és egy másik szerveren
vannak az EJB-k, ekkor elég egy WAR-t telepíteni a portálra, amiben benne
vannak az EJB kliensek.

  Kicsit olvass utána a JSR-168 kulcsszóhoz tartozó technológiának. :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor