[Javalist] webes modulok és deploy

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Okt. 30., V, 10:15:34 CET

2011/10/30 Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu>:
> Hi,

>  Nem konkrét portálra gondolok, hanem JSR-168 kompatibilis portálra, mint
> pontosan specifikált Java technológiára. A portálban portletek futnak, egy-egy
> portlet teljesen el van szeparálva a többi portlettől, egyenként lehet őket
> leállítani, elindítani, telepíteni és konfigurálni -- általában egy EAR-ba
> teszik a portlet megjelenítését végző WAR-t és az üzleti logikát végző EJB-t,
> de jobban skálázható, ha a portál csak megjelenít és egy másik szerveren
> vannak az EJB-k, ekkor elég egy WAR-t telepíteni a portálra, amiben benne
> [...]

Ok, köszönöm! :)

(Néha tenyereimbe temetem az arcom és megkérdem magam, hogy miért nem
tudtam én a php világnál maradni. Ott minden olyan egyszerű... De JEE
világban meg a kapott szolgáltatás összehasonlíthatatlanul jobban
megfelel az elvárásaimnak, szóval néha arcomat tenyerembe temetem és
tanulok tovább.)

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --