[Javalist] webes modulok és deploy

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2011. Okt. 30., V, 14:59:45 CET

On 10/30/11, András Csányi <sayusi.ando at gmail.com> wrote:
> (Néha tenyereimbe temetem az arcom és megkérdem magam, hogy miért nem
> tudtam én a php világnál maradni. Ott minden olyan egyszerű... De JEE
> világban meg a kapott szolgáltatás összehasonlíthatatlanul jobban
> megfelel az elvárásaimnak, szóval néha arcomat tenyerembe temetem és
> tanulok tovább.)

Vagy peldaul miert nem a javascript fele vetted az iranyt? :)

Persze tulzas lenne azt allitani, hogy azzal nincsenek szivasok, de
azert nekem sokkal egyszerubbnek tunik, mint a JEE+appserver
parositas. Konkretan a http://nodejs.org -rol beszelek.
A javascriptet kliens oldalon amugy is szinte kotelezo hasznalni,
hacsak nem vastag klienst keszit az ember, de igy legalabb nem kell
kulon programnyelvet megtanulni hozza.

Andras