[Javalist] webes modulok és deploy

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2011. Okt. 30., V, 15:04:42 CET

2011/10/30 Suller Andras <suller.andras at gmail.com>:

> Vagy peldaul miert nem a javascript fele vetted az iranyt? :)
>
> Persze tulzas lenne azt allitani, hogy azzal nincsenek szivasok, de
> azert nekem sokkal egyszerubbnek tunik, mint a JEE+appserver
> parositas. Konkretan a http://nodejs.org -rol beszelek.
> A javascriptet kliens oldalon amugy is szinte kotelezo hasznalni,
> hacsak nem vastag klienst keszit az ember, de igy legalabb nem kell
> kulon programnyelvet megtanulni hozza.

Ennek több oka van:
- egy JEE világban mozgó embernek sokkal több lehetősége van (anyagi
és szakmai értelemben)
- egy olyan alkalmazást akarok építeni idővel, amelyhez kell az, amit
az enterprise cuccok adnak (skálázhatóság, bővíthetőség, stb.)

Röviden ennyi. :)

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --