[Javalist] javax.mail

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2011. Sze. 28., Sze, 12:32:55 CEST

Szia,

köszi, csak az a gond, hogy már a MimeMessage elrontja. Kiírtam a
writeTo-val és ott is kérdőjel volt. Azt nem hinném, hogy a
paraméterátadásnál romlik el. Logoltattam a sendMail hívása előtt a levél
szövegét.
A System propertyket kiírattam mindkét szerveren,  néhány eltérés volt, de
encoding jellegű csak a sun.jnu.encoding és a file.encoding (ISO8859-1 a
hibázón és ANSI_X3.4-1968). Ezek viszont megakadályoznák, hogy normális
ISO8859-2-t generáljon? A file.encoding a mail.mime.charset-be kerül, de
elvileg a setText(text, charset) esetén nem veszi figyelembe, vagy tévedek?

Ugyanez a kód, még két másik gépen nem hibázik, csak ott nem tomcat alatt
fut. Miután a hibázó egy éles webalkalmazás része, nem egyszerű átdobni
ilyen meg olyan platformokra, gépekre.

KoZo