[Javalist] javax.mail

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2011. Sze. 28., Sze, 12:49:53 CEST

hello,

09/28/2011 12:32 PM keltezéssel, Komáromi Zoltán írta:
> Szia,
>
> köszi, csak az a gond, hogy már a MimeMessage elrontja. Kiírtam a
> writeTo-val és ott is kérdőjel volt. Azt nem hinném, hogy a
> paraméterátadásnál romlik el. Logoltattam a sendMail hívása előtt a levél
> szövegét.
A logolt szoveget nezd meg egy hex-viewer-rel.
> A System propertyket kiírattam mindkét szerveren,  néhány eltérés volt, de
> encoding jellegű csak a sun.jnu.encoding és a file.encoding (ISO8859-1 a
> hibázón és ANSI_X3.4-1968). Ezek viszont megakadályoznák, hogy normális
> ISO8859-2-t generáljon? A file.encoding a mail.mime.charset-be kerül, de
> elvileg a setText(text, charset) esetén nem veszi figyelembe, vagy tévedek?
Egyszer jartam igy, bar ott elsore sem volt jo. Az volt az oka, hogy a
level template-et az egyik felhasznalo kuldte a rongydozert futtato geperol.
Tehat mar a template hibas volt.
Nezz bele a text template-be egy hex-viewerrel, hatha mar a kiindulas
rossz.
Persze, ha ez elso jo, akkor ez nem jatszik.
> Ugyanez a kód, még két másik gépen nem hibázik, csak ott nem tomcat alatt
> fut. Miután a hibázó egy éles webalkalmazás része, nem egyszerű átdobni
> ilyen meg olyan platformokra, gépekre.

Nem a servert gondoltam, hanem olyan cel mail-cimeket allitani neki,
amelyek kulonbozo platform-ot futtatnak es ott megnezni.
Meg egy otlet: nincs valahol a lancban egy exchange? Az ugy ossze tudja
keverni, hogy nem hiszed el (2 nap szivasom ment ra).

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu