[Javalist] protected meő láthatósága

Vig, Balázs balazs.vig at datasolutions.hu
2012. Aug. 2., Cs, 15:41:59 CEST

Mivel a kód nem tartalmaz semmilyen nagy varázslatot, ezért elküldöm a két
osztályt. A hiba a DsrParams equals metódusában jött elő.
A DsrParams osztályt hibernate generálta, aztán én tovább módosítottam, a
DsrBase osztályt én csináltam, hogy mindenhol id mező legyen.

Az osztályokat a hibernate hozza létre, én nem nyúlok hozzájuk.

Csináltam egy PoC-ot is, az a vártnak megfelelően működik mind getterrel,
mind közvetlen hozzáféréssel.

Mit nézek el? (a shadowing eddig a legjobb ötlet)

Üdv:
VigB