[Javalist] JSP tag library - linkekhez

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2012. Aug. 22., Sze, 09:28:14 CEST

Szia,

Valami el van akkor konfigolva. Lásd pl. :
https://github.com/vicziani/jtechlog-lazy

Vagy nincs függőségben a JSTL, lásd lejjebb, vagy nem jó a web.xml-ben
a deklaráció, legyen mondjuk 2.5-ös.
Talán már itt a listán is belefutott valaki ebbe.

 <dependency>
            <groupId>javax.servlet</groupId>
            <artifactId>jstl</artifactId>
            <version>1.1.2</version>