[Javalist] JSP tag library - linkekhez

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Aug. 22., Sze, 09:33:58 CEST

A linkelt repoban egy darab jspx nincsen.

A jsp es a jspx kozotti egyik legfobb kulonbseg, hogy a jspx totalisan
xml-szeruen mukodik, a kigeneralt kodbol pl. ki van gyilkolva az
osszes szuksegtelen whitespace is, de egyeb furcsasagok is vannak.
Talan ehhez van koze.

        <dependency>
            <groupId>javax.servlet</groupId>
            <artifactId>jstl</artifactId>
            <version>1.2</version>
        </dependency>

Ez volt a legfrisebb. A taglibs-tol viszont nem fuggok, valszinu az
implicit jstl fugges.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621