[Javalist] Job-ütemező (lehet, hogy kicsit OFF)

Istvan Verhas istvan at verhas.com
2012. Aug. 22., Sze, 12:29:19 CEST

Akinek kalapácsa van annak mindenről a szög jut eszébe. Nekem a JIRA jutott az eszembe a beépített workflow motorjával és kicsiszolt UI-al. A job ütemezéshez lehet plugin-t írni vagy a REST API-n keresztül használni.

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi