[Javalist] SOAPMessageContext hozzáférés

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2012. Dec. 1., Szo, 09:50:53 CET

Sziasztok !

Ott a pont ! Így működik. Tehát összefoglalva magunknak:

Amikor a Handler a bejövő soap kérést fogadja, és paramétert akar átadni a webservice-nek a SOAPMessageContext-en keresztül,

akkor az csak úgy megy ha beállítja a scope-ot APPLICATION-re. Ha nem állítja be, vagy Scope.HANDLER-t állít be, akkor a webservice nem látja a paramétert.

Tehát ami feltétlenül szükséges: setScope(..., Scope.APPLICATION);

Viszont amikor a webservice szeretne a handlernek így átadni paramétert:

@Resource

WebServiceContext context;

context.getMessageContext().put("kulcs", "valami");

akkor nem kell (sőt tilos) beállítani a scope-ot, ugyanis az automatikusan APPLICATION, így a handler mindenképp megkapja.

Ha mégis beállítjuk a scope-ot az exception-t vált ki:

java.lang.UnsupportedOperationException: All the properties in this context are in APPLICATION scope. Cannot do setScope()

Mindenkinek köszönöm a segítséget, végülis a webservice-ben nem fértem hozzá a SOAPMessageContext-hez,

de az alapproblémámat megoldotta.

Joe