[Javalist] Bonyolult xml struktura ellenorzese

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2012. Dec. 3., H, 15:39:42 CET

Sziasztok,

Van egy csomo xml file-okbol allo adatszerkezet, ami ugy epul fel, hogy
egy master.xml-ben levo attributumok alapjan tovabbi xml file-okbol kell
adatokat kinyerni.

Ezt az egeszet szeretnem valahogy ellenorizni, pl. a master file-ban fel
tudom ismerni, hogy mely attributumok melyik masik file-ban keresendok
es ellenorizni szeretnem, hogy leteznek-e?

Ezt nyilvan xsl-lel is lehetne ellenorizni, de az egy kicsit nagyon
bonyolult (vagy csak nekem :) ). Valaki csinalt mar hasonlot? Ha igen,
milyen eszkozok vannak erre?

Talaltam egy schematron nevu sw-t, ez talan hatasos lehet?

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu