[Javalist] tifyty szerda

Bence Simon simonbence at gmail.com
2012. Dec. 9., V, 18:55:22 CET

Kicsit megkésett válasz, elnézést :) Szóval én úgy látom, hogy igen, a komment, ha elavul, akkor nemhogy veszít az értékéből, de még káros is lehet. Szerintm a commit message-ben levő komment, ahol nyomon tudod követni, hogy mikor történt a változás, azóta volt e a környéken átírás, stb. pont ezért jobb: kevésbé hajlamos "ott felejtődni", és ha pl. egy intellij idea / netbeans ide-ben bekapcsolod az "annotációkat" (márhogy ami a verziókezelőre vonatkozik, és  az editor bal oldalán jelenik meg), akkor nagyon jól áttekinthető. Ami pedig a célt illeti, hogy csak annyi komment legyen, ami segít, nyilván egy ideális világban műküdik csak, és a mienk nem az, de szerintem ettől függetlenül érdemes törekedni rá :)