[Javalist] [tifyty] refaktor és alkoholizmus - OFF (hüvelykujj- vs ökölszabály)

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2012. Dec. 12., Sze, 14:54:22 CET

Egyfelöl sokáig én is ökölszabályt mondtam ilyen esetekben.

Másfelöl azért szoktam le róla  - meglehet ideiglenesen csak ;) – mert egyre több „hüvelykujj szabályt” láttam és egyre kevesebb „ökölszabályt”.

Végül is logikusan hangzik a megkülönböztetés (kugli első találatai alapján), hogy a hüvelykujj szabály az egyszerűen becsültre, míg az ökölszabály az egyszerűsített szabályra vonatkozik.

A dolog pikantériája, hogy Péter tárgybeli blogposztjánál mindkettőre találhatunk értelmet. ;)