[Javalist] [tifyty] refaktor és alkoholizmus - OFF (hüvelykujj- vs ökölszabály)

gzsombor at gmail.com gzsombor at gmail.com
2012. Dec. 12., Sze, 17:51:29 CET

Én sem gondolom, hogy a hüvelykujj szabály olyan ordas félrefordítás lenne mint a "Roger kapitány hányan vannak a vízben?",  de a legjobb tudomásom szerint, az angolban is a "hüvelykujj szabály" alatt az egyszerűsített szabályt értik. Legalábbis a wikipédia cikk is így magyarázza.

Ezek után, lehet, hogy ezzel a félrefordítással, a magyarban egy újabb jelentés tartalmat hoztak létre, ami különbözik az ökölszabálytól, de ezt azt hiszem annyira nem közismert, még :)

Zs