[Javalist] liquibase + hibernate4

Peter Olaj Peter.Olaj at amkai.com
2012. Dec. 14., P, 14:23:11 CET

Sziasztok!
Régebben már többen ajánlgattátok a liquibase-t, esetleg tudtok segíteni.
Ant-ból szeretnék futtatni egy Hibernate 4.x-es hibernate.cfg.xml  összehasonlítást az adatbázissal. Itt meg is jelenik az első probléma: szerintem a 4-es hibernate-et nem támogatja a Hibernate integration, mert 3-as más osztályok szerepelnek a forrás import részében. Valaki összehozta már 4-essel és hogyan?
A másik probléma, hogy megadom az adatbáziskapcsolódáshoz szükséges paramétereket, de nekem úgy tűnik, hogy a mapping-hez is kéreget ilyesmit, amit nem értek, hogy miért, hiszen a mapping-ben leírt struktúrát kellene az adatbáziséval hasonlítani.
Bármilyen ötletet szívesen fogadok
Péter