[Javalist] Jpa2 entitybol sql create mavennel

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2012. Dec. 18., K, 19:01:28 CET

Udv a listanak!

Van nekem egy maven war projektem, amiben van egy par jpa2 entitas. A
projekt most indult, sajat magamnak csinalom, itthoni bohockodas. Meg
szeretnem oldani a subjectben levo dolgot. Talaltam is hibernate plugint,
ami eszt tudja, de sajna csak jpa1-et ismer. Korbejarva a dolgot
felfedeztem, hogy van hibernatenek egy SchemaExport nevu osztalya, ami pont
ezt csinalja. Gondolom, ha bepakolom egy maven pluginba, akkor mukodne a
dolog, de nem szeretnem foltalalni a csovon a lyukat. Van erre valami
keszbmegoldas?

Ps: bocsi a szovegert, de nem geprol irok.
--------- következ? rész ---------