[Javalist] me kérdés(ek)

Gádori Zsolt gadori.zs at gmail.com
2012. Dec. 28., P, 19:27:03 CET

Sziasztok!

Szabi alatt ismerkedésképpen faragtam egy nagyon egyszerű java me
alkalmazást. Többé-kevésbé az történik amit szeretnék, de néhány kérdés
máris felmerült.

1)Ha elindítom az alkalmazást, akkor a telefon nem megy
automatikusan suspendbe a beállított időn belül. Ez még akár jó is
lehet, de hogy tudom elérni, hogy suspendelni tudjon, ha esetleg ez
volna a célom? A fejlesztőkörnyezet netbeans 7.2.1, de remélem ez nem
számít.

2)Próbálgattam a fejlesztőkörnyezettel érkezett mintaprojecteket.
SVG rajzolás, BLUETOOTH elérés satöbbi. Egy nagyon régi (4 éves) nokia
telefonon minden megy, de egy sokkal újabb (idei kiadású) LG-n az
SVG mintaprogram no such method üzenettel megáll. Létezik, hogy hiányos
a futtatókörnyezet az LG cuccon?! Vagy mire kell ilyenkor gondolni?
Ha igen, akkor hogy küszöbölöm ezt ki?
Egyik sem androidos szuperfon, de java futtatásra képesek. Példul az
opera mini4 mindkettőn hibátlanul futik.

Mit olvassak, merre rohamozzak?

Köszi:
Zs.