[Javalist] me kérdés(ek)

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Dec. 28., P, 21:19:38 CET

Amit alapvetoen vess az eszedbe, hogy olyan, hogy Java ME platform,
olyan nincs. Minden telefonnak egyedi Java platformja van, es
szerencses veletlen, hogy van tobb olyan dolog, amit ugyanugy hivnak,
meg ugyanugy mukodik.

Vagyis siman kaphatsz ugyanannal az appnal akar NoClassDefFoundError-t
is ket kulonbozo telefonon.

A suspend igy tippre platformfuggo. Mivel a regebbi telefonok nem
voltak igazan multitaszkok, raadasul siman elkepzelem azt, hogy maga
az OS erzekeli, hogy Java app fut, es akkor nem suspendel. Gondold el,
anno leginkabb jatekok irodtak Javaban, ott pedig igencsak nem
kivanatos hogy random suspendeljen a telo.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
MSN: hrgy at vipmail.hu