[Javalist] me kérdés(ek)

Gádori Zsolt takuan at freemail.hu
2012. Dec. 29., Szo, 09:57:24 CET

On Fri, 28 Dec 2012 21:19:38 +0100
Gábor Garami <gabor.garami at hron.me> wrote:

> Amit alapvetoen vess az eszedbe, hogy olyan, hogy Java ME platform,
> olyan nincs. Minden telefonnak egyedi Java platformja van, es
> szerencses veletlen, hogy van tobb olyan dolog, amit ugyanugy hivnak,
> meg ugyanugy mukodik.

Nocsak. Ez meglepő. Eddig felém a JAVA meglehetősen konzisztens képet
mutatott. Pedig a cégnél használjuk VMS, SOLARIS, meg vigyógy
gépeken is. Nekem meg itthon linuxom van.
No mindegy. Ilyenkor ezek szerint megoldás lehet, ha valahogy a JAR-hoz
fércelem a szükséges libet?

> A suspend igy tippre platformfuggo. Mivel a regebbi telefonok nem
> voltak igazan multitaszkok, raadasul siman elkepzelem azt, hogy maga
> az OS erzekeli, hogy Java app fut, es akkor nem suspendel. Gondold el,
> anno leginkabb jatekok irodtak Javaban, ott pedig igencsak nem
> kivanatos hogy random suspendeljen a telo.

Azt honnan tudom meg, hogy egy adott platformon mit kérhetek a
környezettől? Meg főleg, hogy hogyan.  Tegyük fel, hogy én most
suspendet szeretnék mondjuk egy perc felhasználói inaktivitás után.
(LG-t380)

kösz:
Zs.