[Javalist] me kérdés(ek)

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Dec. 29., Szo, 12:39:52 CET

A Java es a Java ME-ben csak a Java nyelv a kozos, az ME eseteben maga a
platform mindig az adott telefongyarto altal van fejlesztve, mig a Java SE
az ugye minden platformra a Sun/Oracle altal van csinalva. Es a
telefongyartok nagyon szeretnek egymassal inkompatibilis rendszereket
fejleszteni. Ez sajnos nem az Android, ahol van kozos gyoker.

Ami a platformspecifikus dolgokat illeti, termeszetesen a gyartokat kell
zaklatni dokumentacioert, ez altalaban publikus, csak jol el van rejtve.

En csak user oldalrol ismerem a sztorit, szoval hogy az LG pont hol tartja
a doksijait... passz. Igazabol csak a tevhiteket elkerulendo irtam,
konkretan fejleszteni - pont a platform-inkonzisztencia miatt - nem
fejlesztettem ME-re a kotelezo HelloWorld-on kivul - es azt is csak az
akkori telomon neztem meg, orultem, es toroltem le.

Az biztos, h pl BlackBerryhez kulon SDK van, amennyire tudom, SonyEricsson
telokhoz is van ilyen... de a sztorit tovabb tenyleg nem ismerem. Viszont
az appokat mindig a megfelelo SDK-val illik forditani, elkerulendo a
NoClassDef-et.

Garami Gábor
gabor.garami at hron.me
Skype: hron84
Tel: +36 20 235 9621

Sent from my T-Mobile G2
Ezt a levelet telefonról adták fel, ékezethibákat tartalmazhat.