[Javalist] me kérdés(ek)

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Dec. 31., H, 13:22:00 CET

Az opera mini nem a telefonon állítja elő a web oldal kinézetét, hanem a saját proxy szerverükön, és utána valamilyen kép vagy egyszerűsített leírás formában küldi a proxy a telefonra az oldalt, ami többnyire jóval kisebb, mint az eredeti weboldal, ezért gyorsabb is. Innen kezdve meg csak egy "kép" megjelenítése a feladat.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805