[Javalist] me kérdés(ek)

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2012. Dec. 31., H, 22:56:26 CET

Üdv,

Én is csak lebeszélnélek a Java ME-ről. Ha kütyüzni akarsz,
kellemesebb perverziót javaslok: Raspberry PI. Lehet vele tanulni ARM
architektúrát, Linuxot, Androidot
(http://androidpi.wikia.com/wiki/Android_Pi_Wiki), elektronikát,
Java-t (http://www.oracle.com/technetwork/articles/java/raspberrypi-1704896.html
- idei év egyik legolvasottabb cikke az adott oldalon, úgy tűnik rá
fog menni erősebben is az Oracle - Java), Python-t. És olcsó,
karácsonyi ajándéknak tökéletes (lett volna :).

BÚÉK!

--
Viczián István