[Javalist] JDBC JTable probléma

Fábián Zoltán fzolinet at gmail.com
2012. Feb. 8., Sze, 22:48:58 CET

JTDS driverrel kapcsolódok egy MS SQL adatbázishoz.

Egy meglehetősen bonyolult lekérdezés eredményeként kapom az alábbi
osztályokat:

Statement stm = con.createStatement(ResultSet.TYPE_SCROLL_SENSITIVE,
ResultSet.CONCUR_READ_ONLY);

ResultSet r = stm.executeQuery(sql);

Készítek egy ResultSetTablemodel a fenti Resultsetből.

Amiből készítettem egy JTable osztályt.

A JTable kap egy TableRowSorter-t.

Eddig minden oké.

Amikor a header-re kattintok, hogy a tábla adatokat rendezzem, akkor 2-3
percig rendez az osztály.

Kiderítettem, hogy az adatbázis szerverhez fordul és ott futtat tárolt
eljárásokat (MS SQL Server), ezért lassú.

Ha CreateStatement-ben Resultset.TYPE_FORWARD_ONLY paramétert adok, akkor
futási hibával elszáll.

Help!

Fabio