[Javalist] [OFF?] Állásajánlat

Viczián István viczian.istvan at gmail.com
2012. Feb. 9., Cs, 15:33:09 CET

Üdv,

Köszönök minden hozzászólást!
A honlapot nem frissítjük, szerintem csak arra a csatornára érdemes
hangsúlyt és energiát fektetni, ahonnan remélünk is választ. (A
JavaList esetén teljesült is a reményünk.)
A helymeghatározás jogos igény, legközelebb már beleírjuk. Amíg
fejlesztő írja az ilyen hirdetéseket, ilyen bakik becsúszhatnak. :)

Köszönettel,
--
Viczián István