[Javalist] [OFF?] Állásajánlat

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Feb. 9., Cs, 15:18:49 CET

En nem fikazom le oket,  de itthon baromira nem mindegy hogy egy melo bp-n
van, vagy esetleg Narittyenben. Az ember maskepp all olyan allasokhoz, amik
3 ora utazassal jarnak, mint ami tiz percre van.
Es senki se szeret feleslegesen nyomozgatni, amikor ezt szepen bele lehet
fogalmazni a hirdetesbe: Budapesti fejlesztoceg keres..., Narittyenbe
keresunk...