[Javalist] 'Pattern'

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jan. 4., Sze, 09:06:25 CET

Ha rövidebb levelet írok, akkor van ékezetjavító megoldás a telefonon. Ha
viszont hosszan, vagy kódokkal tűzdelten írok, az már lassú és
kényelmetlen, igy a telefon beépített billentyűzetét használom.

Ezért van az aláírásomban az, ami.

Ezt a levelet telefonról adták fel ezért esetenként ékezethibákat
tartalmazhat.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Web: http://hron.me