[Javalist] REST és adattípusok

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2012. Jan. 16., H, 11:19:06 CET

Sziasztok,

Van egy konkrét problémám és a lényege az, hogy "nem tudom
megcsinálni" és gyanítom, hogy mások már ezerszerszer megoldották. De
az meg nem működik, hogy "lécci valaki csinálja meg nekem", szóval
maradjunk annál, hogy kérdezek és igyekszem nem az agyatokra menni az
értetlenkedésemmel. :)

Van nekem egy REST szolgáltatásom, ami meghív egy session beant és
kapok vissza egy listát, amiben 10 elem van. Ezt a session bean -ben
egy kicsit átalakítom és az entitások dto -ba kerülnek és a végén lesz
az egészből egy HashMap<Integer, EntityDTO> adatstruktúra. Ezt kellene
valahogy átgyömöszölnöm a REST -en és szeretnék JSON -t használni. A
JSON -ról hajlandó vagyok lemondani, ha arról van szó. Átolvastam már
a fél internetet és sehol sem találok választ. Ez nekem a következőket
jelenti:

- annyira egyszerű a válasz, hogy nem látom
- hülyeség egy olyan adatstruktúrát átgyömöszölni rest -en, amit én akarok
- nem értem teljes egészében a leírásokat

Gyanítom, hogy az első és az utolsó magyarázat keveréke van nálam.

A kérdésem lényege, hogy a fenti kívánságomat meg lehet-e csinálni? Ti
csináltatok-e már ilyet? Tudtok-e olyan blogot vagy doksit, ahol ez le
van írva? Olyan blogot több tízet láttam, ahol le van írva az, hogy
hogyan kapok vissza síma szöveget vagy Integert és meg is tudom
csinálni. :) De a bonyolultabb - szerintem életszagúbb - példák már
nincsenek leírva.

Azt még szeretném kérni, hogy vegyétek figyelembe, hogy én csak
hétvégi programozó vagyok. Hobbiból csinálom, nem ebből élek. :)

A segítséget előre is köszönöm!

András

--
- -