[Javalist] REST és adattípusok

cx.chico cx.chico at gmail.com
2012. Jan. 16., H, 11:51:49 CET

Kedves András!

Nem vagyok ugyan egy REST/JSON guru, de szerintem próbáld meg először
a kézi módszerrel:

1) az EntityDTO -nak csinálj egy toJSON() metódust, ami legyártja a
JSON-t, ami kb. így néz ki:

{ "id": "1", "field1": "fieldValue1",  "field2": "fieldValue2" ... }

(ha nem akarod kézzel, akkor az XStream tud előállítani neked ilyet:
  http://xstream.codehaus.org/json-tutorial.html)

2) járd végig a map-et, és készíts ilyesmi JSON-t

{ "results": [
     { "id": "1", "field1": "fieldValue1",  "field2": "fieldValue2" ... },
     { "id": "2", "field1": "fieldValue1",  "field2": "fieldValue2" ... },
     {...}
]}

(szerintem az XStream ezt is meg tudja csinálni)

Ne feledd, hogy a végeredmény JAVA oldalon egy sima string!! lesz !

Azt pedig a példaprogramokban megismert módon át tudod küldeni ahová kell.

Üdv,
Chico