[Javalist] REST és adattípusok

Viczián István viczian.istvan at gmail.com
2012. Jan. 16., H, 12:06:38 CET

Szia!

Nekem nem REST-tel volt ilyenem, hanem még az ősidőkben, mikor SOAP-on
ilyent nem lehetett átnyomni, meg .NET volt a másik oldalon, és nagyon
nem tudta mi az a Map.
Gyakorlatilag List-et adtuk át, és a ő csinált belőle map-et, mert az
Integer is benne volt a DTO-ban.
Arról ne is beszéljünk, hogy akkor még List-et sem lehetett, csak
array-t, a WS-I akkor még sehol nem volt.

Remélem REST-nél ennél előrébb van a világ.

--
Viczián István