[Javalist] REST és adattípusok

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2012. Jan. 16., H, 15:21:01 CET

2012/1/16 Viczián István <viczian.istvan at gmail.com>:
> Szia!
>
> Nekem nem REST-tel volt ilyenem, hanem még az ősidőkben, mikor SOAP-on
> ilyent nem lehetett átnyomni, meg .NET volt a másik oldalon, és nagyon
> nem tudta mi az a Map.
> Gyakorlatilag List-et adtuk át, és a ő csinált belőle map-et, mert az
> Integer is benne volt a DTO-ban.
> Arról ne is beszéljünk, hogy akkor még List-et sem lehetett, csak
> array-t, a WS-I akkor még sehol nem volt.
>
> Remélem REST-nél ennél előrébb van a világ.

Átolvasva a fél stackoverflow-t és felbolygatva három levlistát a
kérdéseimmel csak azt tudom mondani, hogy fogalmam sincsen, hogy hol
tart a REST ebben a kérdésben. Ha megnézem a resteasy doksiját, akkor
sejthető, hogy tudja kezelni ezt a problémát, de számomra annyira nem
egyértelmű és használhatatlan az egész, hogy csak nézek ki a fejemből.
Most rászabadítottam az egyik jóbarátomat, aki ténylegesen programozó.
Kíváncsi vagyok, hogy mit hoz ki belőle. Node, szóval sejthető, hogy
tudja ezt a resteasy, vagy ha nem akkor tudsz írni olyan kiegészítést,
ami ezt megcsinálja neked. De továbbra is azt mondom, hogy sehol egy
számomra használható példa vagy blog vagy bármi.

A jersey társaságnál meg csak annyit mondtak a kérdésemre, hogy "Your
question is fairly general" és javasolták, hogy olvassam el a doksit,
mert az jó. :) Persze továbbra is fenntartom azt, hogy nagy
valószínűséggel nálam hiányzik valami.

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --