[Javalist] REST és adattípusok

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jan. 16., H, 17:24:35 CET

Roviden: biztos, hogy jo adattipust valasztottal? Mert sima pojokhoz
leteznek json serializerek, gondolom ez a dto-s tortenet se mas, mint amit
ejb pojoknal muvel az ember, vagyis itt is van vmi class, amibe bele lehet
nyulni.

A kerdes arra probal vonatkozni, hogy ezt az integert, amit most a dto
mellett lekuldesz a mapben, miert nem a dto adja ki magabol getterrel?
Akkor csak egy listet v arrayt kene lekuldened, amit mar minden stuff
csipobol kezel.

Ezt a levelet telefonról adták fel ezért esetenként ékezethibákat
tartalmazhat.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Web: http://hron.me