[Javalist] REST és adattípusok

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2012. Jan. 16., H, 17:35:48 CET

2012/1/16 Gábor Garami <gabor.garami at hron.me>:
> Roviden: biztos, hogy jo adattipust valasztottal? Mert sima pojokhoz
> leteznek json serializerek, gondolom ez a dto-s tortenet se mas, mint amit
> ejb pojoknal muvel az ember, vagyis itt is van vmi class, amibe bele lehet
> nyulni.
>
> A kerdes arra probal vonatkozni, hogy ezt az integert, amit most a dto
> mellett lekuldesz a mapben, miert nem a dto adja ki magabol getterrel? Akkor
> csak egy listet v arrayt kene lekuldened, amit mar minden stuff csipobol
> kezel.

Nem tudom megmondani, hogy jó adattípust választottam-e. De egyáltalán
nem ragaszkodom a HashMap<Integer, DTO> -hoz, mert való igaz, hogy az
az Integer szerepel a DTO -ban is és nem élet-halál kérdése, hogy ez
az adattípus legyen. Kliens oldalon már azt csinálok, amit akarok ha
egyszer végre megkapom az adatokat. Azt nem tudtam, hogy "alapból"
képesek ezek a dolgok kezelni a List és Array formátumokat. A
harmadik, hogy az én fejemben nincsen elkülönülve semmilyen szempont
szerint az Array, List, Map kollekció. Mindegyik kollekció osztjóvan!
:) De ha azt mondod, hogy próbáljam meg Array -jel vagy List -tel,
akkor megteszem és köszönöm a segítséget! :)

--
- -
--  Csanyi Andras (Sayusi Ando)  -- http://sayusi.hu --