[Javalist] REST és adattípusok

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jan. 16., H, 17:44:19 CET

Hat, az en szavamat ne vedd szentirasnak, en csak kicsit foglalkoztam a
kerdessel. De az array-szeru stuffok (Array, List, Set) azok nagyon
nepszeruek, kovetkezeskepp azokat muszaj tamogatni, ha tobb mint 1
objektumot akarunk kezelni. A Mapre ez mar nem feltetlen igaz.

Raadasul a java core is tamogatja az iteralast az array-szeru dolgokon, mig
a mapen korulmenyesebb u.ez.

De, ismetlem, en nem vok server oldali java guru, ezek ilyen nepi
bolcsessegek csupan...

Ezt a levelet telefonról adták fel ezért esetenként ékezethibákat
tartalmazhat.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Web: http://hron.me