[Javalist] Login with IWiW (OpenSocial 0.9)

aszomor at szomor.hu aszomor at szomor.hu
2012. Jan. 22., V, 12:16:05 CET

Hali,

Előre is bocsi (de sajna C# listán nem vagyok tag), de mivel van több
cég is aki a Java mellett használ .NET-et is próba csereszne.
Egy ASP.NET MVC3 applikációba kellene egy bejelntkezés IWiW kapuval
(vagy valami ilyesmi) a normál OpenId/OAuth-ok már megvannak (Google,
Yahoo, ...) és a FacaBook már meg van a DotNetOpenAuth-al oldva.
A net-en találtam is egy opensocial-net-client-20090924.zip-et és egy
PESTA nevüt (de ae csak a v0.8-hoz van) van valakinek működő C# kódja
vagy kénytelen leszek átportolni a
virgo-iwiw-oauth-java-example-775e5d0.zip-et ?

Olyan szép az idő és cseszt.tn.k, hogy kiránduljunk segítsetek már.
Köszi, Attila.