[Javalist] Login with IWiW (OpenSocial 0.9)

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2012. Jan. 23., H, 01:14:58 CET

Tipp iratkozz fel a c# listara is. Attol mert 1 cegben hasznalnak .net-et
is, lehet h azok tok kulon fejlesztok, akik nem kovetik a java listat.

A masik tipp, hogy kerj segitseget prog.hu-n vagy stackoverflow-on. Ez
utobbinal koncentralj az opensocialra, az iwiw nem biztos hogy
nemzetkozileg ismert valami :-)

Ezt a levelet telefonról adták fel ezért esetenként ékezethibákat
tartalmazhat.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Web: http://hron.me