[Javalist] play / c3p0pooledconn ...

Hollósi Balázs hollosi.balazs at 1101.hu
2012. Jan. 25., Sze, 00:40:28 CET

hi

http://forum.openvz.org/index.php?t=rview&goto=43571&th=10025#msg_43571

ugy nez ki a vcpu config lesz a gaz. eddig 4et lattam most 1et, ez
akaszthatja meg.

/off/
tudom, openvz nem a legjobb, de sajnos sok szempontbol megis. igen,
egyreszrol olcso. masreszrol amazon ping borzaszto, a micro instance
hasznalhatatlanul lassu a kovetkezok meg nekem mar arra hogy demozzam
a progit atadas elott nem eri meg. voltam par xen hostingnal,
raid10-es gepen is, de egyszeruen a tanyeros megoldas nem shared
environment-re valo, 5-10MBps diszk eleres meg nem adatbazis ala.
ssd-t meg nagyjabol ezt az egyet talaltam ami europai (franciak, ha
jol emlekszem). de ha valaki itthon tervezi ssh vps beinditasat
szoljon, szivesen valtok :)

koszi az otleteket es a segitseget!
udv,