[Javalist] Git - Eclipse

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2012. Jan. 31., K, 13:51:44 CET

Szia!

On 2012-01-31 13:22, Mariák Kálmán wrote:
> Jelenleg SVN-t használok de a merge borzasztó gyenge benne. Ha egyszer
> valaki megsérti azt a szabályt, hogy éles ágba nem írunk/commitolunk
> közvetlenül csak merge által, akkor utána használhatatlan lesz.

Kicsit off, de ezt kifejtenéd, esetleg akár magánban, ha nem érzitek
idevalónak? Nem értem, hogyan lesz ezután használhatatlan (technikai
oldalról főleg).

Azt, hogy hova commitoltok vagy merge-öltök, kizárólag a ti döntésetek.
Az SVN-nek ahhoz nem sok köze van, hogy ti milyen szabályok szerint
fejlesztetek.

Üdv,
Stivi