[Javalist] Git - Eclipse

Istvan Verhas istvan at verhas.com
2012. Jan. 31., K, 15:40:29 CET

Mielőtt a brach-et be akarnád tolni a trunk-be előtte célszerű a trunk változásait érvényre juttatni a branch-ben (legalább egy build erejéig teszttel együtt) is amit rebase-nek hívnak pl. a git-nél is. Az svn-ben erre a merge való csak neked kell tudni, hogy mikor hoztad létre a brach-et illetve mikor volt utoljára frissítve. Szerintem rebase utáni merge esetén kevesebb gondod lesz.
A git-t én nem command line-ból használom, hanem sourcetree-vel igaz csak mac-en megy. A git-el egyébként ugyanaz a gondom megvan mint az svn-el, hogy ha elkezdek fejleszteni lokálisan egy nem version kontroll alatt álló könyvtárban akkor azt nem bírom normálisan hozzáadni a remote repo-hoz csak egy checkout után lokális másolással. Ezzel együtt tudok élni csak fura.

Verhás István
JIRA szakértő
Verhás & Verhás Szoftver Manufaktúra Kft.
istvan at verhas.com
t: +36(30)3997117
skype: verhasi