[Javalist] Git - Eclipse

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2012. Jan. 31., K, 15:55:07 CET

Szia!

On 2012-01-31 15:40, Istvan Verhas wrote:
> Mielőtt a brach-et be akarnád tolni a trunk-be előtte célszerű a trunk változásait érvényre juttatni a branch-ben (legalább egy build erejéig teszttel együtt) is amit rebase-nek hívnak pl. a git-nél is. Az svn-ben erre a merge való csak neked kell tudni, hogy mikor hoztad létre a brach-et illetve mikor volt utoljára frissítve. Szerintem rebase utáni merge esetén kevesebb gondod lesz.

Amit írsz, azt feature branch esetén igaz. Az 1.5 SVN nagyon sokat
javított a merge-ölésen, pl. erre lett egy "reintegrate with trunk"
opció is. Ezután a branchedre nem is tudsz többet commitolni (ami
szerintem amúgy nem túl hasznos dolog).

Production branch esetén ugyebár sosem merge-ölünk a trunkról (most a
backportokat felejtsük el).

Üdv,
Stivi