[Javalist] Git - Eclipse

Laszlo Hornyak laszlo.hornyak at gmail.com
2012. Jan. 31., K, 16:53:45 CET

Az egitben ami nekem marhara nem tetszik, az az hogy mennyit kell
kattintgatni. Elosszor add, aztan commit es push nem is tudom hany
kattintas, ennyi kattintgatas egy windows installerben sincs. Nem
mintha lenne ra otletem, hogy tudtak volna az egit sracok egyszerubbre
megcsinalni :-) sajnos a git mocsokul alacsony szintu verziokoveto.
Aki nagyon szeret sajat trukkoket irni ra, annak biztosan bejon, de
amikor egy nagy rakas ganajt kell odebbrakni, akkor nekem nincs kedvem
meg a verziokovetovel is szuttyogni.