[Javalist] Git - Eclipse

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2012. Jan. 31., K, 17:19:38 CET

Nekem egy olyan verziókövető rendszerre van szükségem amit nem csak a
programozók tudnak használni. A grafikusokatat és a darabolókat nem
tudom rábeszélni a parancssoros vezérlésre az biztos. :-) Kipróbálom
azért ezt az Egit-et. Annyira nem akut a probléma, talán kivárom míg
kiforr ez az Egit.

sirkalmi