[Javalist] Spring ApplicationContext elerese

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2012. Júl. 9., H, 15:51:44 CEST

On 07/09/2012 03:24 PM, Viczián István wrote:
> Üdv,
>
> Injektálni is lehet az ApplicationContext-et az autowired-del.
Ha jol olvastam a doksit, csak oda tud injektalni, amit o hozott letre.
Sajnos ahonnan el akarjak ot erni, azokat nem a spring container hozta
letre.

> Valamint a szálad lehet @Configurable, és akkor oda is. (Ehhez kell az
> AspectJ vagy valami.)
Meg csak kezdo vagyok a spring-ben, ne akarj mindjart f18-as vadaszgepre
ultetni! :)
> Vagy a szálad is lehet spring bean is, pl. prototype, akkor
> közvetlenül oda mehet az inject.
Na ez mar altalam is belathatobb palya.

> Ez a szép a Spring-ben, hogy mindent ezerféleképpen lehet használni.
Es ez a nehez is az elejen.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu