[Javalist] JVM pointer ábrázolás

Peter Verhas peter at verhas.com
2012. Júl. 10., K, 13:40:23 CEST

Hol találok irodalmat arról, hogy a JVM (32, ill 64 bites) hogyan ábrázolja az objektum referenciákat. Természetesen mindegyik implementációnak a magánügye, de azért édekelne. Eleddig csak az Azure-t találtam meg. Nem áll össze valahogy a fejemben, hogy a 32bites referencia értékre épülő byte code hogyan fog futni 64bites JVM-en.

Egész pontosan ott akadtam el, hogy minden metódusra a bytecode deklarálja, hogy milyen mély operatív veremre van szükség a végigfutásához abban az esetben, amikor a legnagyobb mélység kell, de ezt verem elemenként adja meg, ami 32bites egység, és amikor long vagy double kerül a veremre, akkor az kettőnek számít. A referencia (pointer) viszont lehet 32 és 64 bit is, és ezek az értékek is mennek gyakran az operatív veremre.

Ha valaki tudja, hogy miből lehet megérteni, hogy mi az a stack map frame, annak is örülnék.

--
Verhás Péter
peter at verhas.com
+36(30)9306805