[Javalist] Spring kerdesek

cx.chico cx.chico at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 11:55:32 CEST

Szia Zamek!

Mi készítettünk az egyik ügyfélnek olyan webalkalmazást, ahol szerver
oldalon PHP-volt, és az JSON üzenetek formájában kommunikált a
SmartGWT-ben készített  klienssel.

 A Spring 3.x-et rá lehet venni, hogy kezeljen JSON üzeneteket (pl. XStream):
 http://www.jroller.com/kaiulrich/entry/a_mappingjacksonjsonview_springframework_and_spring

 Üdv,
 Chico

>>> Zoltan (Zamek) Zidarics