[Javalist] Spring kerdesek

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2012. Jún. 4., H, 12:25:40 CEST

hello,

06/04/2012 11:55 AM keltezéssel, cx.chico írta:
> Szia Zamek!
>
> Mi készítettünk az egyik ügyfélnek olyan webalkalmazást, ahol szerver
> oldalon PHP-volt, és az JSON üzenetek formájában kommunikált a
> SmartGWT-ben készített  klienssel.
>
>   A Spring 3.x-et rá lehet venni, hogy kezeljen JSON üzeneteket (pl. XStream):
>   http://www.jroller.com/kaiulrich/entry/a_mappingjacksonjsonview_springframework_and_spring

Koszonom, mar mukodik. Megtalaltam a sring4gwt csomagot es mar jonnek
mennek az uzenetek.
Most jon a serveroldali polling a plc-kel atultetese spring ala.

Ugye ha azt akarom, hogy ez a bean allandoan aktiv legyen es
futtathasson egy szalat, akkor egy singleton bean-re lesz szuksegem,
amit egy  @postconstruct
annotacioju fuggvenyben tudok elinditani?

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu